لیست قیمت و خرید انواع محصولات و لوزام پارچه عکاسی

پارچه‌ عکاسی

 

برای ایجاد حس باورپذیری و صمیمیت در عکس‌ها راه‌های مختلفی وجود دارد. یکی از راه‌های ساده و در دسترس، استفاده از بافت دلپذیر پارچه است. شما می‌توانید با استفاده از محصولات و لوازم  و انواع پارچه عکاسی به عکس‌هایتان حس لطافت و گرما ببخشید. به فضاهای خنثی، رنگ و نور بتابانید. حس عکس‌هایتان را لطیف کنید و به مخاطب‌هایتان حسی تکرارنشدنی القا کنید. برای آن‌که با این محصولات زیبا که شامل انواع محصولات و لوازم پارچه عکاسی می‌شود آشنا شوید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

مشاوره رایگان بابافت
تجهیزات عکاسی

نمایش 1–12 از 21 نتیجه

130,000 تومان

دستمال عکاسی

دستمال طرحدار کد P 50

95,000 تومان

دستمال عکاسی

دستمال طرحدار کد P 52

95,000 تومان

دستمال عکاسی

دستمال طرحدار کد P 51

95,000 تومان

دستمال عکاسی

دستمال طرحدار کد P 57

95,000 تومان

دستمال عکاسی

دستمال طرحدار کد P 55

95,000 تومان

دستمال عکاسی

دستمال طرحدار کد P 54

95,000 تومان

دستمال عکاسی

دستمال طرحدار کد P 53

95,000 تومان

دستمال عکاسی

دستمال طرحدار کد P 59

95,000 تومان

دستمال عکاسی

دستمال طرحدار کد P 58

95,000 تومان
110,000 تومان
280,000 تومان300,000 تومان

برای ایجاد حس باورپذیری و صمیمیت در عکس‌ها راه‌های مختلفی وجود دارد. یکی از راه‌های ساده و در دسترس، استفاده از بافت دلپذیر پارچه است. شما می‌توانید با استفاده از محصولات و لوازم پارچه ای به عکس‌هایتان حس لطافت و گرما ببخشید. به فضاهای خنثی، رنگ و نور بتابانید. حس عکس‌هایتان را لطیف کنید و به مخاطب‌هایتان حسی تکرارنشدنی القا کنید. برای آن‌که با این محصولات زیبا آشنا شوید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

محصولات و پارچه بابافت چیست؟

محصولات پارچه بابافت اکسسوری‌هایی خاص و جذاب هستند که در فضاسازی عکس‌هایتان نقش پررنگی را ایفا می‌کنند. چیدمان محصولات پارچه ای در کنار سوژه‌ها باعث می‌شود عکس‌هایتان جلوه‌ای دوچندان پیدا کرده و حس لطافت و صمیمیت را به مخاطب القا کنید.

شما می‌توانید به راحتی این محصولات را با سوژه‌هایتان ست کرده و در فضای عکس‌هایتان محیطی گرم و خودمانی ایجاد کنید. این محصولات در انواع مختلفی از شاخه‌های عکاسی کاربرد دارند. از عکاسی‌ تبلیغاتی تا عکاسی از غذا، عکاسی از آشپزی، شیرینی و کیک‌پزی، محصولات آشپزخانه، شوینده‌ها، بهداشتی آرایشی و...

شما می‌توانید محصولات پارچه‌ای را در بک‌گراند و اطراف سوژه، به زیبایی چیدمان کنید و فضاهای خالی تصویر را با انتخابی مناسب، بهینه کنید. محصولات پارچه‌ای در فروشگاه بابافت تنوع طرح و رنگ بسیار بالایی دارد. کافیست ایدهٔ خودتان را برای چیدن دکور سوژه‌هایتان پیدا کنید. آن‌وقت می‌توانید سری به بابافت بزنید و به راحتی هرآنچه که برای تزئین دکورتان احتیاج دارید پیدا کنید و با ساختن فضایی نو و زیبا از حرفه‌تان لذت ببرید.

محصولات و لوازم پارچه بابافت به چه کارمان می‌آیند؟

اگر شما هم دوست دارید که سوژه‌هایتان بهتر دیده شوند مجبورید از اکسسوری‌هایی استفاده کنید که نمای تصویرتان را چند برابر کند. مهم‌ترین ویژگی در انتخاب اکسسوری‌ها این است که باید در خدمت سوژهٔ اصلی باشند. یعنی طوری انتخاب شوند که به نمایش بهتر سوژهٔ ‌اصلی کمک کنند. در این حالت اکسسوری‌ها باید هم زیبا باشند هم در عین سادگی و ظرافت انتخاب شوند که به بهتر دیده شدن سوژهٔ‌ اصلی لطمه نزنند.

محصولات پارچه‌ عکاسی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای چنین فضاسازی‌هایی است. شما می‌توانید به کمک دستمال‌های عکاسی هماهنگی و تاکید بیشتری بر سوژه و شکل و رنگش شوید. در عکاسی از محصولات غذایی مثل انواع شیرینی و کیک‌ها، دسر‌ها، غذاهای سنتی و حتی فست فودها، دستمال‌های پارچه‌ای می‌توانند فضا را دل‌نشین‌تر کنند و فضایی مانند فضای آشپزخانه را برایتان فراهم کنند. کافیست یک‌بار از این محصولات در چیدمان‌هایتان استفاده کنید تا تغییر ویژهٔ‌ عکس‌هایتان را متوجه شوید.

تفاوت محصولات پارچه‌ای بابافت با محصولات مشابه موجود در بازار چیست؟

محصولاتی که در چیدمان عکس‌ها استفاده می‌شود اگرچه ممکن است شباهت‌هایی به محصولات موجود در بازار داشته باشد اما چند فاکتور مهم و اصلی باعث می‌شود که ما نتوانیم از هر محصولی در چیدمانمان استفاده کنیم. اکسسوری‌ها باید با دقت گزینش و انتخاب شوند تا از هر جهتی برای عکاسی مناسب باشند.

پیدا کردن چنین محصولاتی از بازارهای عادی کاری مشکل و زمان‌بر است. فروشگاه بابافت ایجاد شده است تا این مشکل را برای عکاسان برطرف کند. شما می‌توانید به سادگی اکسسوری موردنظرتان را در فروشگاه بابافت پیدا کنید و خیالتان راحت باشد که از هرلحاظ برای عکاسی مناسب است.

محصولات پارچه عکاسی بابافت هم همینطورند. رنگ‌بندی و اشکال و طرح این محصولات طوری انتخاب شده است که بهترین نما و جلوه را در فضاسازی‌هایتان داشته باشد. دستمال‌های عکاسی بابافت بسیار ظریف‌دوخت‌اند. در ابعاد مناسبی هستند و استفاده ازشان را راحت می‌کنند. بافت این پارچه‌ها لطیف است و تاروپودشان به زیبایی در تصویر نمایان می‌شود.

علاوه بر ویژگی‌هایی که گفته شد، این پارچه‌ها رنگ‌های خاص و متفاوتی دارند.طیف رنگی خنثای این پارچه‌ها می‌تواند به شما در هر زمینه و دکوری یاری‌رسان باشد. دستمال‌های طرح‌دار و رنگی هم می‌توانند به چیدمانتان نشاط و انرژي اضافه کنند. پیش‌بندهای تولید شده در فروشگاه بابافت بسیار شیک و متفاوت است. شما می‌توانید سرآشپزهایی شکیل و خاص در عکس‌هایتان داشته باشید که کیفیت سوژه‌تان را نشان می‌دهند.

یکی دیگر از مزیت‌های بابافت این است که همهٔ محصولات پارچه‌ای را در کنار هم قرار داده تا شما با ست کردن محصولات بتوانید یک دکور مناسب و هماهنگ برای عکس‌هایتان بچینید و خیالتان راحت باشد که هر رنگ و طرحی بخواهید می‌توانید به سادگی خریداری کنید.

رنگ محصولات پارچه عکاسی بابافت را چگونه انتخاب کنیم؟

مهم‌ترین شاخص انتخاب رنگ در دکورها، رنگ‌های موجود در سوژه است. یک عکاس تبلیغاتی باید دقت کند اکسسوری‌های چیدمانش را با توجه به رنگ سوژهٔ اصلی انتخاب کند. هارمونی رنگی بین اجزای دکور و سوژهٔ اصلی باعث می‌شود عکس ما چشم‌نوازتر دیده شود و به خوبی خودش را نشان دهد.

اگرچه ست کردن هر محصول با دستمال پارچه‌ای متناسب خودش، زیبایی دوچندان و منحصربفردی دارد اما برای کسانی که می‌خواهند از محصولات کسب و کار خودشان عکاسی کنند و قصد خرید تنها یک یا دو دستمال عکاسی دارند، بابافت پیشنهاد می‌کند دستمال‌هایی با رنگ‌های خنثی (مثل خاکستری، سفید، مشکی، نوک‌مدادی، کرم و قهوه‌ای‌های روشن و...) را انتخاب کنند که ترکیبش با هر رنگ و نوع محصولی زیبا و کاربردی می‌تواند باشد.

دستمال‌های رنگی و طرح‌دار می‌تواند گزینهٔ خوبی در تصاویر شاد و پرانرژی باشد که هم فضا را دل‌نشین کند هم در تصویرتان کنتراست ایجاد کند. شما می‌توانید با توجه به رنگ‌های موجود در سوژهٔ‌اصلی دستمال‌های رنگی‌تان را انتخاب کنید. هرچه وحدت رنگ در تصویر شما بیشتر باشد  ببینده حس بهتری با عکس‌هایتان برقرار می‌کند. پس توجه داشته باشید که تفاوت رنگی در عکس‌هایتان بیش از دو مدل رنگ نباشد و یا در طیفی از دو رنگ قرار بگیرد.

لوازم پارچه عکاسی بابافت شامل چه اجزائی می‌شود؟

محصولات پارچه‌ای بابافت از تنوع خوبی در رنگ و طرح برخوردار است. کافی است گشتی در فروشگاه بابافت بزنید  تا بتوانید طرح و رنگ موردنظرتان را انتخاب کنید و زیباترین چیدمان‌هایتان را رقم بزنید.

محصولات موجود در دستهٔ محصولات پارچه‌ای عبارت‌اند از:

  • پیش‌بند عکاسی

  • دستمال عکاسی طرح‌دار

  • دستمال عکاسی ساده

  • گونی

پیش‌بند عکاسی

پیش‌بندهای عکاسی محصولاتی شکیل و متفاوت هستند که در کارگاه‌های بابافت تولید می‌شوند. این پیش‌بندها گزینهٔ مناسب و خاصی هستند که شما می‌توانید در عکاسی از محصولات غذایی مانند انواع کیک و شیرینی، غذاهای سنتی،‌ ملل و فست‌فودی ازشان استفاده کنید. پارچهٔ استفاده شده در دوخت این پیش‌بندها از جنس لنین (نخی)‌ است که خنک و راحت در تن بایستد و کیفیت مناسبی داشته باشد.

حضور مانکن و یا سرآشپز در عکس‌هایتان می‌تواند اعتماد مخاطب را جلب کند. مخاطب‌ها با دیدن این پیش‌بندهای خاص و زیبا به منحصر‌به‌فرد بودن آن غذا و سوژه پی می‌برد و دلش می‌خواهد این زیبایی را به خانه‌اش بیاورد. رنگ‌هایی موجود در فروشگاه بابافت رنگ‌هایی ملایم و تقریبا خنثی است تا با هر محیطی هماهنگ شود و باعث جلب شدن بیش از حد نگاه مخاطب نشود که توجه از سوژه برداشته شود.

توجه داشته باشید که این پیش‌بندها مخصوص عکاسی تولید شده است و نمی‌توان برای استفادهٔ‌ روزمره در آشپزخانه استفاده شود. پیش‌بندهای عکاسی در دو طرح مختلف در فروشگاه بابافت موجودند:

۱. پیش‌بندهای دامنی

این پیش‌بندها هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها کاربرد دارد و برای هر سایزی مناسب است. دامن این پیش‌بندها جیب دارد و در عین سادگی جلوهٔ ویژه‌ای به عکستان می‌بخشد. این پیش‌بندها در رنگ‌های طوسی، صورتی، کرم، سبز سدری و سبز یشمی در فروشگاه بابافت موجود است.

۲. پیش‌بندهای سینه‌دار

این پیش‌بندها با قابلیت استفاده در هر سایزی مخصوص خانم‌ها دوخته شده است. دامن این پیش‌بندها چین‌دار است و نمای فوق‌العاده‌ای را در عکس ایجاد می‌کند. این پیش‌بندها در رنگ‌های طوسی، صورتی، کرم، سبز سدری و سبز یشمی در فروشگاه بابافت موجود است.

دستمال عکاسی ساده

دستمال‌های عکاسی ساده گزینهٔ مناسبی در عکس‌های مدرن شما هستند. شما می‌توانید از این دستمال‌ها در فضاهای خالی‌تان استفاده کنید و بهترین نتیجه را بگیرید. سایزهای مختلف این دستمال‌ها به شما کمک می‌کند در هر نوع چیدمانی به کارتان بیایند.

دوخت کنارهٔ دستمال‌ها بسیار ظریف و هنرمندانه است تا شما بتوانید از هر دو روی دستمال به سادگی در عکس‌هایتان استفاده کنید. رنگ‌های متفاوت این دستمال‌ها به شما کمک می‌کند تا به سادگی دستمال مناسب هارمونی رنگی چیدمانتان را انتخاب کنید. برخی رنگ‌های این مجموعه عبارت‌اند از: طوسی، صورتی، کرم، سبز سدری، سبز یشمی، حنایی و...

برای عکاسی از سوژه‌هایی که خودشان رنگ‌های قوی و خاصی دارند مانند قرمز، بهتر است از دستمال‌هایی با رنگ‌های ملایم و خنثی مثل کرم استفاده شود تا هارمونی رنگی مناسبی را ایجاد کند. برای عکاسی از محیط‌های تیره و تاریک بهتر است از دستمال‌هایی با رنگ تیره مانند قهوه‌ای، نوک‌مدادی و... استفاده کنیم تا تمرکز سوژهٔ اصلی حفظ شود.

دستمال عکاسی طرح‌دار

دستمال‌های طرح‌دار، دستمال‌هایی چهارخانه یا راه‌راه هستند که از جنس پارچهٔ کتان  تهیه شده‌اند. شما می‌توانید از این دستمال‌ها بصورت گسترده و یا تا شده در عکس‌هایتان استفاده کنید. حتی می‌توانید از آن‌ها در بک‌گراند سوژه،‌ مثلا آویخته شده به دیوار استفاده کنید و محیط آشپزخانه را بازسازی کنید. این دستمال‌ها با القای حس طبیعی آشپزخانه، احساس صمیمیت و آشنایی را به مخاطب منتقل می‌کنند.

رنگ و طرح دستمال‌های موجود در فروشگاه بابافت متناسب با کار عکاسی انتخاب شده است. شما می‌توانید با خرید دستمال‌هایی با رنگ خنثی، آن‌ها را با هر سوژه‌ای هماهنگ کنید. رنگ‌های خنثی مانند رنگ آبی، سفید، کرم، خاکستری و... است. ما برای عکاس‌هایی که می‌خواهند سوژه‌محور عکاسی کنند دستمال‌هایی با رنگ‌های خاص و متفاوت هم داریم. مثل رنگ‌های سرخابی، سرمه‌ای، سبز و...

گونی

استفاده از گونی در چیدمان‌های نوستالژيک و قدیمی بسیار محبوب و پرکاربرد است. گونی‌ها با ابعاد ۲۵در۲۵ سانتی متر مربع تهیه شده است که به شما کمک می‌کند بتوانید در هر دکوری به راحتی از آن‌ها استفاده و زیبایی چیدمانتان را دوچندان کنید. قرار دادن گونی‌ها زیر بشقاب، تخته سرو و یا سوژهٔ‌ اصلی بر حس قدیمی بودن و کهنگی تاکید می‌کند و با ایجاد بافتی جالب به اثرگذاری عکستان می‌افزاید.

گونی‌ها ارسالی برای شما به صورت صاف و بدون چروک هستند تا همه بتوانند به‌راحتی از آن استفاده کنند. برای ایجاد چروک روی گونی کافی است که گونی را کاملا خیس کنید و چند ساعتی درون یک لیوان قرار دهید. این کار باعث می‌شود بافت چروکی و طبیعی به گونی داده شود تا در محیط‌هایی که لازم است

اگر بخواهیم در یک نگاه با محصولات  و لوازم پارچه عکاسی بابافت آشنا شویم

نام محصول

جنس

کاربرد

ویژگی شاخص

پیش‌بند عکاسی

لنین (نخی)

عکاسی تبلیغاتی، غذا، آشپزی

ایجاد فضایی کلاسیک برای حضور آشپز در عکس

دستمال ساده

لنین (نخی)

عکاسی تبلیغاتی، غذا، آشپزی، آرایشی بهداشتی و...

گزینه‌ای مناسب برای استفاده در بک‌گراند و کمک به بهتر نشان داده شدن سوژه

دستمال طرح‌دار

کتان

عکاسی تبلیغاتی، غذا، آشپزی، آرایشی بهداشتی و...

گزینه‌ای مناسب برای استفاده در بک‌گراند و کمک به بهتر نشان داده شدن سوژه

گونی

کنف

تبلیغاتی، غذا، محصول

کمک به قدیمی و نوستالژیک شدن عکس

 

محصولات و لوازم پارچه عکاسی بابافت با چه فرآیندی جمع‌آوری می‌شوند؟

تیم بابافت می‌کوشند تا هرآنچه یک عکاس برای گرفتن یک عکس حرفه‌ای و زیبا به آن احتیاج دارد را فراهم کنند. تا آنجا که امکانات و فضا اجازه بدهد این محصولات در خود کارگاه بابافت تولید می‌شوند. برای محصولاتی که قابل تولید در کارگاه بابافت نیستند تیم خرید بابافت آن‌ها را از مراکز اصلی فروش تهیه می‌کند تا در اختیار مشتریان عزیز قرار بگیرد. پیش‌بندهای عکاسی و برخی دستمال‌های سادهٔ در کارگاه‌های بابافت تولید می‌شوند. دستمال‌های دیگر از بهترین برندها و با کیفیتی عالی گزینش و تهیه می‌شوند.

نحوۀ نگهداری محصولات و لوازم پارچه عکاسی چگونه است؟

پیش‌بندها و دستمال‌های موجود درد فروشگاه بابافت به راحتی قابل شستشو و پاک‌سازی هستند. برای ماندگاری بیشتر و حفظ ظاهر اولیه این محصولات بهتر است با آب سرد و به صورت دستی شستشو شوند. توجه داشته باشید که این پیش‌بندها مخصوص عکاسی تولید شده است و مناسب استفاده در آشپزی روزانه نمی‌باشد.

قیمت‌های بابافت چگونه است؟

ما در بابافت تلاش می‌کنیم تا تمام عکاسان به راحتی بتوانند بهترین عکس‌ها را بیندازد و برای خرید ابزارهای موردنیاز فضاسازی مشکلی نداشته باشند. آن دسته از محصولات پارچه‌ای که در کارگاه‌های بابافت تولید می‌شوند با کمترین سود و بیشترین احترام به مخاطب تهیه می‌شوند. محصولات دیگر بابافت نیز از مراکز اصلی فروش عمده خریداری می‌شوند تا با قیمت مناسب‌تری به دست مشتریان برسند.

محصولات و لوازم پارچه عکاسی چطور برایمان ارسال می‌شود؟

تمام تلاش تیم بابافت این است که محصولات با بهترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان به دست مشتری برسد. محصولاتی که در فروشگاه بابافت موجود باشند با نهایی کردن ثبت سفارش شما در کوتاه‌ترین زمان برایتان ارسال می‌شوند. مرسوله‌های ارسالی به شهرستان‌ها در جعبه‌های متناسب بسته‌بندی می‌شود و توسط تیپاکس برایتان ارسال می‌گردد.

مرسوله‌های ارسالی به تهران نیز سریع و آسان توسط پیک ارسال می‌شود.

با بابافت خریدی مطمئن و هیجان‌انگیز را تجربه کنید!

 محصولات پارچه ای برای عکاسی لازم است؟

شما می‌توانید محصولات پارچه‌ای را در بک‌گراند و اطراف سوژه، به زیبایی چیدمان کنید و فضاهای خالی تصویر را با انتخابی مناسب، بهینه کنید.

محصولات پارچه ای بابافت چگونه تهیه می شوند؟

رنگ‌بندی و اشکال و طرح این محصولات طوری انتخاب شده است که بهترین نما و جلوه را در فضاسازی‌هایتان داشته باشد.

چه رنگ هایی از محصولات پارچه ای مناسب عکاسی است؟

علاوه بر ویژگی‌هایی که گفته شد، این پارچه‌ها رنگ‌های خاص و متفاوتی دارند.طیف رنگی خنثای این پارچه‌ها می‌تواند به شما در هر زمینه و دکوری یاری‌رسان باشد.