بک دراپ پارچه ای

لیست قیمت و خرید انواع بک دراپ Backdrop انواع پس زمینه، بک گراند پارچه ای عکاسی  حرفه ای

درست است که سوژه‌ها عکس‌ها را می‌سازند ولی آنچه که سوژه‌ها را می‌سازند چیدمان است. مهم است که شما سوژه‌تان را در چه محیطی قرار بدهید. محیط اطراف است که می‌تواند سوژه‌ای را به زیبایی نشان دهد و یا زیبایی را از سوژه‌ای بگیرد. مهم‌ترین عنصر در فضاسازی، بک‌گراند یا همان بک دراپ است. بک دراپ پارچه ای اگر به درستی انتخاب شود سوژه‌ها هم خودشان را بهتر نشان می‌دهند .

برای محصولات کوچک استفاده از بک دراپ‌های کوچکی که زمینهٔ تصویر را پر کند ساده است اما وقتی ابعاد سوژه‌ها بیشتر می‌شوند کار عکاسان هم مشکل می‌شود. بابافت در اینجا برای کسانی که سوژه‌هایشان نیاز به زمینه‌های بزرگ دارد یک پیشنهاد شگفت‌انگیز آورده است. استفاده از بک دراپ‌های پارچه‌ای! اگر دلتان می‌خواهد با این محصول بیشتر آشنا شوید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

مشاوره رایگان بابافت
تجهیزات عکاسی

نمایش 1–12 از 22 نتیجه

880,000 تومان2,300,000 تومان
880,000 تومان2,300,000 تومان
880,000 تومان2,300,000 تومان
880,000 تومان2,300,000 تومان
880,000 تومان2,300,000 تومان
880,000 تومان2,300,000 تومان
880,000 تومان2,300,000 تومان
1,760,000 تومان2,300,000 تومان
880,000 تومان2,300,000 تومان
880,000 تومان2,300,000 تومان
880,000 تومان2,300,000 تومان
880,000 تومان2,300,000 تومان

درست است که سوژه‌ها عکس‌ها را می‌سازند ولی آنچه که سوژه‌ها را می‌سازند چیدمان است. مهم است که شما سوژه‌تان را در چه محیطی قرار بدهید. محیط اطراف است که می‌تواند سوژه‌ای را به زیبایی نشان دهد و یا زیبایی را از سوژه‌ای بگیرد. مهم‌ترین عنصر در فضاسازی، بک‌ گراند است. بک‌ گراند اگر به درستی انتخاب شود سوژه‌ها هم خودشان را بهتر نشان می‌دهند.

برای محصولات کوچک استفاده از بک دراپ‌های کوچکی که زمینهٔ تصویر را پر کند ساده است اما وقتی ابعاد سوژه‌ها بیشتر می‌شوند کار عکاسان هم مشکل می‌شود. بابافت در اینجا برای کسانی که سوژه‌هایشان نیاز به زمینه‌های بزرگ دارد یک پیشنهاد شگفت‌انگیز آورده است. استفاده از بک دراپ‌های پارچه ای ! اگر دلتان می‌خواهد با این محصول بیشتر آشنا شوید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

بک دراپ پارچه‌ای چیست؟

بک دراپ‌های پارچه ای، زمینه‌هایی ساخته شده از پارچهٔ‌ بوم هستند که در ابعاد ۲۰۰ در ۱۶۰ نیاز عکاسان را برای استفاده از بک‌گراندهای بزرگ را رفع می‌کنند. این بک دراپ‌ها یک پیشنهاد عالی‌اند برای کسانی که سوژه‌هایشان ابعاد بزرگی دارد و نیاز دارند که از بک‌گراندهایی با ابعاد بزرگ استفاده کنند.

این بک دراپ یک گزینهٔ مناسب برای عکاسان مدلینگ، تبلیغاتی، محصول و... است. طراحی،‌ رنگ‌آمیزی، تولید و عرضهٔ این بک دراپ‌ها در کارگاه اختصاصی بابافت و توسط تیمی حرفه‌ای انجام می‌شود. زیبایی و کاربردی بودن این محصول توسط عکاسان بابافت تست می‌شود و بعد از اطمینان بابافت از یک محصول خاص و کاربردی در عکس‌ها، در دسترس عکاس‌های دیگر قرار می‌گیرد.

مزیت پارچه‌های بوم که در ساخت بک دراپ‌های پارچه ای بابافت به کار رفته است، نسبت به دیگر پارچه‌ها چیست؟

برای آنکه بدانیم چرا از این پارچه‌ها در ساخت بک دراپ‌های پارچه ای استفاده می‌شود بهتر است اول کمی با پارچه‌های بوم آشنا شویم. پارچه‌های بوم معمولاً از پنبه یا پارچه کتانی (لینن) به همراه پلی وینیل کلراید ساخته می‌شود. پارچه کتانی (لینن) به طور بخصوص برای کاربرد رنگ روغن مناسب است.

این پارچه به دلیل کیفیت‌های متنوع و بادوامی که دارد برای کاربردهای مختلفی استفاده می‌شود. موارد استفاده‌ی معمول از این پارچه عبارتند از: بادبان، پارچه هایی برای پهن کردن روی زمین، بوم نقاشان، گلدوزی، تودوزی، کوسن، چادر، کاور، تارپ، لباس فرم هنرهای رزمی، هنر دیواری، کیف و کفش و...

مزایای این پارچه عبارتند از

  • استحکام و دوام بالا
  • چاپ‌های رنگی با کیفیت بالایی روی این پارچه‌ها قرار می‌گیرند.
  • فرآیندهای شیمیایی را برای افزایش خواص طبیعی خود می‌پذیرد، مانند افزایش مقاومت در برابر آب، تاخیر در شعله و مقاومت در برابر کپک
  • بومِ پردازش شده ماندگاری بالایی دارد و نیاز به نگهداری زیادی ندارد.

مجموع این ویژگی‌ها باعث شده است که ما این پارچه‌ها را برای ساخت بک دراپ‌های پارچه ای انتخاب کنیم تا محصولی باکیفیت و مرغوب را به دست مشتری‌هایمان برسانیم.

بک دراپ‌های پارچه ای در چه ابعاد و وزنی تولید می‌شود؟

بک دراپ‌های پارچه ای با وزن تقریبی ۱.۵ کیلوگرم و ابعاد ۲۰۰ در ۱۶۰ یک انتخاب مناسب است برای کسانی که می‌خواهند یک بک‌ دراپ همه‌فن حریف داشته باشند. ابعاد بزرگ و وزن کم این محصول می‌تواند بسیاری از نیازهای شما را برای ساخت فضایی زیبا و کم‌دردسر کمک کند.

بک دراپ‌های پارچه ای چه مزیتی دارند؟

بک‌ دراپ‌های پارچه ای علاوه بر زیبایی منحصربفردشان مزیت‌های فراوان دیگری هم دارند. عکاس‌های تبلیغاتی می‌دانند استفاده از فیبرهای چوبی در ابعاد بزرگتر بسیار مشکل است. ابعاد بزرگ فیبرهای چوبی  حمل و نقلشان را مشکل می‌کند. ضمن اینکه ممکن است چوب در ابعاد بزرگ تاب بردارد و به درستی ایستادگی نداشته باشد. محل نگهداری فیبرهای چوبی بزرگ هم می‌تواند دردسرساز باشد.

بنابراین بهترین راه این است که ما جنس محصول مصرفی خود را تغییر دهیم. چه انتخابی بهتر از پارچه که هم می‌تواند به سادگی لوله و جمع شود، هم وزن کمتری دارد و حمل و نقلش آسان است. پس تیم بابافت پارچه های بوم را برای ساخت بک دراپ‌هایی با ابعاد بزرگتر انتخاب کرد تا کار را برای عکاسان آسان و لذت بخش کند.

بک دراپ‌های پارچه ای به راحتی جمع می‌شوند و برای حمل و نقل و جابجایی‌ها گزینه‌ای بسیار مناسبند. وزن سبک این بک‌گراند‌ها باعث شده است بتوانید آن را به هر مکانی ببرید و حتی خارج از آتلیه هم بتوانید عکاسی کنید. شما می‌توانید با خرید این بک دراپ‌ها با یک تیر چند نشان بزنید.

طراحی بدون برجستگی و سایه‌روشن این بک دراپ و رنگ‌آمیزی زیبا و متفاوتش، شما را از داشتن بک‌گراندهای متفاوت بی‌نیاز می‌کند. این یکی دیگر از قابلیت‌های بک دراپ‌های پارچه ای است که آن‌ها را به فون‌های عکاسی برتری می‌دهد.

نحوه استفاده از بک‌ دراپ‌های پارچه ای چگونه است؟

بک‌ دراپ‌های پارچه ای برعکس فیبرهای چوبی قابلیت ایستایی ندارند به همین علت باید آن‌ها را به جایی آویزان کرد. این قابلیت، هم به نوعی مزیت محسوب می‌شود هم ممکن است برای بعضی‌ها کار را دشوار کند. بهترین روش استفاده از این بک دراپ‌ها آویزان کردنشان به پایه فون توسط گیره‌های مخصوص است. اما اگر پایه‌فون در دسترستان قرار ندارد نگران نباشید. شما می‌توانید به سادگی این بک دراپ‌ها را با پونز یا گیره به دیوار بچسبانید.

این بک‌ دراپ‌ها مانند دیواری زیبا در عکس‌هایتان عمل می‌کنند و می‌توانند جلوهٔ عکس‌ها را چندین برابر افزایش دهند. اگر دیوارهای محیطی که می‌خواهید از آن در عکاسی استفاده کنید با رنگ و فرم دلخواه شما چیدمان نشده‌اند باز هم استفاده از این محصول می‌تواند کار را برای شما راحت کند.

تفاوت بک‌ دراپ‌های پارچه ای با فون عکاسی در چیست؟

فون عکاسی یکی دیگر از بک‌گراندهای قابل استفاده در دنیای عکاسی است. فون‌های عکاسی بک‌گراندهایی از جنس پارچه هستند و در ابعاد بزرگی تولید می‌شوند. شما می‌توانید از این فون‌ها در عکاسی مدلینگ، کودک و محصولاتی با ابعاد بزرگ که نیاز به بک‌گراندی گسترده دارند استفاده کنید.

فون‌های عکاسی عموما یکدست و یک‌رنگ تولید و رنگ‌آمیزی می‌شوند. تفاوت اصلی فون عکاسی و بک دراپ پارچه ای در جلوه و زیبایی‌شان در عکس‌هاست. بک‌ دراپ‌های پارچه ای بابافت با رنگ‌آمیزی سایه‌روشن و متفاوتش می‌تواند محیطی جذاب و متفاوت را برای عکاسی مدلینگ یا محصولاتتان بسازد. در صورتی‌که فون‌های عکاسی تک‌رنگ و یکدستند و ممکن است در عکس‌ها چنین جلوه‌ای را ایجاد نکنند.

بک‌ دراپ‌های پارچه ای بابافت چاپی است یا دست‌ساز؟

بک‌ گراند‌های بابافت، محصولاتی کاملا ایرانی و دست‌ساز است که در طرح‌ و رنگ‌ و جنس‌های مختلف توسط تیم متخصص بابافت تولید می‌شود. این بک دراپ‌ها توسط تیمی متخصص طراحی می‌شوند، سپس در کارگاه بابافت رنگ‌آمیزی و خشک می‌شوند.

در مرحلهٔ بعد عکاسان حرفه‌ای بابافت این بک‌ دراپ‌ها را در بک‌ گراند سوژه‌هایشان قرار می‌دهند تا از زیبایی و کاربردی بودنشان اطمینان پیدا کنند. بعد از تاکید عکاسان بک دراپ‌ها به فروشگاه بابافت منتقل می‌شوند تا در دسترس عکاسان عزیز قرار بگیرند.

تفاوت و تنوع رنگ‌ها در بک دراپ‌ پارچه ای بابافت چگونه است؟

رنگ‌آمیزی بک دراپ‌های پارچه ای در بابافت به گونه‌ای است که شما بتوانید متناسب با هر سوژه‌ای بک‌ گراند خودتان را انتخاب کنید. این بک دراپ‌ها در رنگ‌های زیر در فروشگاه بابافت موجودند:

  • سفید و طوسی؛
  • قهوه‌ای و مشکی؛
  • آبی و‌ مشکی؛
  • مشکی و سفید و‌ طوسی

تمامی این رنگ‌های بصورت ابر و بادی روی پارچه های بوم کار شده است. تیم بابافت سعی کرده است تا با استفاده از رنگ‌های پایه و خنثی این بک دراپ‌ها را برای هر نوع دکوری و هر رنگ و سبکی سازگار کند.

همهٔ این بک دراپ‌ها می‌توانند در فضاهای مدرن و حتی کلاسیک برایتان محیطی مناسب را فراهم کنند. از بک‌ دراپ‌های سفید و مشکی می‌توانید در فضاسازی‌های مینیمال و مدرن استفاده‌های بیشتری ببرید و لاکچری و شکیل بودن را به مخاطب‌هایتان القا کنید.

بک دراپ‌های قهوه‌ای برای ایجاد فضاهایی گرم و نوستالژیک و صمیمی می‌توانند گزینه‌ای جذاب باشند. هرچند استفاده از این بک دراپ‌ها هیچ محدودیتی ندارد و در هرحال به سلیقه و انتخاب شما بستگی دارد.

رنگ بک دراپ پارچه ای‌ موردنظرمان را چطور انتخاب کنیم؟

رنگ‌آمیزی بک دراپ‌های پارچه ای ملایم، سایه روشن و اکثرا خنثی است. این ترکیب باعث می‌شود سوژهٔ شما به خوبی خودش را نشان بدهد. در عکاسی تبلیغاتی رنگ بک‌گراند با توجه به طیف رنگی محصول انتخاب می‌شود. مثلا اگر قرار است از محصولی عکاسی شود که روی جعبه‌اش از رنگ خاصی استفاده شده بهتر است بک‌گراندی را انتخاب کنیم که از همین طیف رنگ در خودش دارد تا هارمونی تصویر حفظ شود.

اگرچه ست کردن هر محصول با بک‌گراند متناسب خودش حتما زیبایی دوچندان و منحصربفردی دارد اما برای کسانی که می‌خواهند از محصولات کسب و کار خودشان عکاسی کنند و قصد خرید تنها یک یا دو بک‌گراند دارند پیشنهاد بابافت برای آن‌ها خرید بک‌گراندهایی با رنگ‌های خنثی (مثل خاکستری، سفید، مشکی، نوک‌مدادی، کرم و قهوه‌ای‌های روشن و حتی آبی‌های متمایل به خاکستری) است که ترکیبش با هر رنگ و نوع محصولی زیبا و کاربردی می‌تواند باشد.

بک‌ دراپ‌های سایه‌روشن سفید برای ساخت محیطی روشن و پر‌انرژی بسیار کاربردی و زیبا است.

اگر بخواهیم در یک نگاه با بک دراپ‌های پارچه ای بابافت آشنا شویم

نام محصول

بک دراپ پارچه ای

جنس

پارچهٔ‌ بوم

کاربرد

فضاسازی، عکاسی مدلینگ، عکاسی تبلیغاتی، محصول، عکاسی از کودک، حیوانات و...

ابعاد

ابعاد ۲۰۰ در ۱۶۰

اشکال

مستطیلی

رنگ‌آمیزی

سفید، قهوه‌ای،‌ مشکی،‌ طوسی و ابر و بادی

ویژگی شاخص

زیبا و کاربردی برای فضاسازی در ابعاد بزرگ، قابل حمل و بسته‌بندی و نگهداری آسان

 نحوۀ نگهداری بک‌ دراپ‌های پارچه ای چگونه است؟

نحوهٔ نگهداری بک دراپ‌های پارچه ای بسیار ساده است. این بک دراپ‌ها به علت خاصیت پارچه‌ای و انعطاف‌پذیر بودنشان به راحتی لوله و جمع می‌شوند. شما کافیست بعد از اتمام عکاسی آن‌ها را لوله کرده و در محل مناسبی قرار دهید. دیگر نگران هیچ‌چیز نباشید.

بک دراپ‌های پارچه ای به سادگی تمیز می‌شوند. اگر در حین عکاسی لکه یا کثیفی روی بک دراپ ایجاد شد، با یک دستمال مرطوب می‌توانید به سادگی لکه را از بین ببرید. بهتر است این بک دراپ‌ها را بصور ت مستقیم زیر آب نبرید تا رنگ‌آمیزی آن آسیبی نبیند.

قیمت‌ بک‌ دراپ‌ پارچه ای در بابافت چگونه است؟

ما در بابافت تلاش می‌کنیم تا تمام عکاسان به راحتی بتوانند بهترین عکس‌ها را بیندازد و برای خرید ابزارهای موردنیاز فضاسازی مشکلی نداشته باشند. لوازم اولیۀ تهیۀ بک‌ دراپ‌ها با توجه به شرایط اقتصادی امروز قیمتی نسبتا بالا دارد که بابافت سعی می‌کند با کمترین سود و بیشترین احترام به مخاطب آن را به مشتریان عزیز ارائه دهد.

سفارش بک دراپ‌های پارچه ای اختصاصی چگونه است؟

چنانچه طراحی و یا رنگ خاص و مدنظر شما در میان محصولاتمان نبود تیم بابافت آماده است تا بک‌ دراپ اختصاصی شما را در هر رنگ و سبک مورنظرتان برایتان طراحی و تولید کند. تولید محصول اختصاصی به علت تک بودن و تفاوتش در اجرا ممکن است قیمتی بیشتر از بک‌ دراپ‌های آماده داشته باشد.اما ما ضمانت می‌دهیم که هشتاد درصد مطابق عکس و یا تصویری باشد که شما ارائه داده‌اید. 

برای سفارش بک‌ دراپ‌های اختصاصی با تیم پشتیبانی بابافت تماس بگیرید.

بک‌ دراپ‌ها چطور برایمان ارسال می‌شود؟

تمام تلاش تیم بابافت این است که محصولات با بهترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان به دست مشتری برسد. از زمان ثبت سفارش 7 تا 14 روز زمان می‌برد تا محصول موردنظر شما تولید، طراحی و برای شما ارسال شود. مرسوله‌های ارسالی به شهرستان‌ها کاملا مطمئن و با یونولیت و پلاستیک‌ هوا بسته‌بندی می‌شود و توسط تیپاکس برایتان ارسال می‌گردد.

مرسوله‌های ارسالی به تهران با پلاستیک‌هوا بسته‌بندی شده و سریع و آسان توسط پیک ارسال می‌شود.

با بابافت خریدی مطمئن و هیجان‌انگیز را تجربه کنید!

ابعاد بک دراپ پارچه ای چه اندازه است؟

در 2 سایز 160*200 و 160*300 سانتی متر مربع هستند.

متریال بک دراپ پارچه ای از چیست؟

جنس آن ها از پارچه بوم نقاشی است.

آیا بک دراپ های پارچه ای بابافت رفله دارد؟

خیر رنگ ها مات هستند و رفله نور ندارند و کاملا مناسب عکاسی حرفه ای هستند.

کاربرد بک دراپ پارچه ای در عکاسی چیست؟

برای عکاسی مدلینگ و پرتره بسیار مناسبند.